فروردین 20, 1401

کف کاذب شیشه ای

کف کاذب شیشه

کف کاذب شیشه Raised glass floor: مهندسان خلاق، با ترکیب کف کاذب و شیشه محصولی جدید با پنل شیشه ای تولید کردند. کف کاذب شیشه به طور کلی جنبه تزئینی و دکوراتیو دارد.. بیشتر در مراکز تفریحی، نمایشگاه و… استفاده می شود. همخوانی کف با سایر متریال های ساختمانی، دکور شیکی در محیط ایجاد می کند. در این مقاله قصد داریم تا با کف کاذب شیشه آشنا شویم با ما همراه باشید تا یکی دیگر از کف کاذب را بشناسیم.

قیمت کف کاذب شیشه ای

عوامل زیادی در تعیین قیمت کف کاذب دخیل هستند. در این مدل از کف کاذب مورادی همچون ابعاد پنل های کف کاذب، ضخامت پنل، ارتفاع مورد نیاز و .. همیگی قیمت کف کاذب شیشه ای را تحت تاثیر قرار می دهد. با ما تماس بگیرید و در مورد پروژه خود مشاوره اختصاصی والبته رایگان دریافت گنید.

کف کاذب شیشه چیست؟

سازه ای با پنل سه لایه است که بخش میانی مناسب برای اجرای نور پردازی و… می باشد. لایه رویی با توجه به استاندارد بین المللی سند پلاست و شن شویی شدهئاست. این موضوع چسبندگی مناسبی روی سطح ایجاد می کند. استفاده از پنل شیشه ای مات باعث منعکس شدن نور می شود و مدل شفاف در مناظر طبیعی بکار می رود.

مزایای کف کاذب شیشه

کف کاذب

  • شستشوی آسان و سریع
  • دوام و ماندگاری بالا
  • سطح دارای اصطکاک و غیر قابل سر
  • امکان نصب و تعویض آسان

کاربرد کف کاذب شیشه:

  • استخر
  • مراکز اداری
  • نمایشگاه
  • موزه
  • منازل مسکونی

کف کاذب شیشه رستوران

علاوه بر منوی غذایی باکیفیت و متنوع، دکوراسیون داخلی رستوران باعث جذب مشتری می گردد. صاحبان رستوران برای دیده شدن در رقابت با یکدیگر از تجهیزات مدرنی استفاده می کنند. کف کاذب شیشه یکی از محصولات کاربردی برای ایجاد فضایی شیک می باشد. در رستوران های چند طبقه بکارگیری این سازه تسلط شما را بر طبقه های پایینی فراهم می کند. استفاده از آن در بخش های مختلف مانند راهرو ها، سالن غذا خوری، پذیرش وجود دارد.

نورپردازی زیر کف کاذب شیشه:

این محصول با داشتن لایه های مجزا فضایی برای نورپردازی ایجاد می کند. نوار های ال ای دی، مکعب نورانی، نورپردازی کف رو به بالا از موارد قابل استفاده می باشد. به دلیل شفافیت شیشه فضای پشت پنل به راحتی قابل رویت است. بکارگیری طبیعت بی جان و سنگ های تزیینی زیر سازه با ترکیب رنگ ها تصویر با شکوهی می سازند. بدون آن که آب زیر پنل باشد هاله ای به شکل آکواریوم ساخته می شود.

شیشه چیست؟

جامدی غیر بلوری یا آمورف، بر پایه ماسه می باشد. جسمی شفاف که نور به خوبی از خود عبور می دهد. در پارسی میانه واژه شیشه از شیشای گرفته شده است. ساختاری مقاوم در برابر مواد شیمیایی اسید و باز قوی مقاوم دارد و دچار خوردگی نمی شود. از متریال کاربردی در دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. که در میزها، آینه، در، پنجره و… بکار می رود. شیشه باعث ظرافت و دلبازی فضای داخلی ساختمان می شود.

انواع شیشه

  • شیشه رنگی:

هنگام تولید شیشه به مواد ولیه آن ترکیب های شیمیایی اضافه می کنند تا دچار تغیر رنگ شود. برای ایجاد رنگ آبی از اکسید کبالت، رنگ زرد اکسید آورانیوم و… استفاده می گردد.

  • شیشه نشکن:

شیشه نشکن شیشه ای است که در برابر ضربه و حرارت از خود مقاومت نشان می دهد. نمی توان گفت این مدل هیچ گاه نمی شکند و همیشه سالم می ماند. از نظر فیزیکی مقاومت آن نسبت به مدل معمولی بیشتر است. پس از شکستن، تکه های آن برنده نیست و خطری به دنبال ندارد. از این مدل در صنعت خودروسازی و ساختمان سازی استفاه می شود.

  • شیشه رفلکس:

شیشه رفلکس مدلی است که در ساختار آن آلیاژ و فلزاتی بکار می رود تا خواص آن تغییر کند. به دلیل ایجاد بازتاب نور در طول روز و ایجاد حالت آینه ای از آن در تراس، پنجره و… استفاده می شود.

  • شیشه پیرکس:

هنگام تولید شیشه از اکسید بوریک برای ایجاد ویژگی ضد آتش استفاده می کنند. شیشه پیرکس دارای سیلس بیشتری نسبت به شیشه معمولی می باشد.

 

ویژگی های کف کاذب شیشه

شیشه در برابر خط و خش مقاوم است و عایق مناسبی برای حریق می باشد. این محصول به اندازه سایر کف های کاذب استحکام ندارد و تنها داخل ساختمان قابل استفاده می باشد. با ترکیب کف کاذب شیشه و سایر محصولات سیستم کفسازی علاوه بر پوشش تجهیزات، هر دو را در کنار هم داشته باشید. این محصول دارای ساختاری غیر اکریلیک و قاب فولادی ضد زنگ و براق می باشد. عایق صوتی مناسب و آکوستیک در محیط ایجاد می کند. کف کاذب سراوینل مناسب برای اجرا در تمامی شرایط آب و هوایی می باشد.

از بلوک شیشه برای ایجاد طراحی مدرن و زیبا در خارج و داخل ساختمان استفاده کنید. بلوک شیشه ای توپر مناسب برای کف ساختمان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله مربوط به بلوک شیشه ای را مطالعه کنید. شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب با بالاترین کیفیت کف کاذب شیشه را به شما ارائه می دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کف کاذب آکام، سرزمینی به وسعت ایران.

دیدگاه خود را بنویسید