اسفند 13, 1400

کف کاذب فولادی توپر

کف کاذب فولادی توپر solid steel raised floor : کف کاذب فولادی توپر از دو لایه، ورق فولادی تشکیل می شود. سطح رویی آن صاف و یکدست اما سطح زیرین برای افزایش مقاومت فرورفتگی هایی دارد. با پر شدن فضای داخلی پنل، مقاومت سازه چند برابر می گردد. این مدل، از نظر ظاهری شبیه به مدل توخالی است. تفاوت آنها در عملکرد و میزان استحکام محصول می باشد با ما همراه باشید تا کف کاذب فولادی توپر را بررسی کنیم…

مشخصات فنی کف کاذب فولادی توپر:

در مدل توپر هر پنل با ابعاد 60* 60 طراحی و تولید می گردد. حدود 5 کیلوگرم از فلز فولاد برای ساخت پنل استفاده می کنند. ورق زیرین از جنس ST12 و بخش رویی با ورق ST14 تولید می شود. فضای داخلی پنل با استفاده از بتن سبک پر می گردد.

کاربرد کف کاذب فولادی توپر:

دیتا سنتر.

مانیتورینگ.

برق.

اتاق هواساز.

کارگاه الکترونیکی.

فروشگاه تجاری.

کف کاذب فولادی توپر با روکش HPL:

HPL با نام اختصاری به معنای لمینت فشار قوی نوعی کفپوش از جنس رزین می باشد. که از لایه های سلولز، HPL و رزین های فنولیک تولید می گردد. با اضافه شدن کفپوش HPL به مدل توپر به مقاومتی بالغ بر 2300 کیلوگرم می رسد. این روکش قابلیت آنتی استاتیک و ضد خش به

سازه می دهد تا پر کاربرد تر از سایر محصولات گردد. از مشخصات دیگر آن استفاده از روکش HPL، مقاوم در برابر حرارت، آنتی باکتریال، مقاوم در برابر اسید و مواد قلیایی و … می توان اشاره کرد.

ساختار کف کاذب فولادی:

پنل : تایل فولادی در ابعاد 60*60 طراحی و تولید می شود. برای افزایش مقاومت گسترده به هسته میانی، بتن سبک تزریق می کنند. هر پنل دارای ضخامت 38 میلیمتر می باشد. با توجه به روکش رویی وزن آن بین 11 تا 19 کیلوگرم است.

پایه: پایه از اجزای مهم در سیستم زیر سازی کف کاذب است که تعیین کننده ارتفاع می باشد. با توجه به میزان تجهیزات از 10 تا 120 سانتی ارتفاع آن متغییر است. در صورت نیاز به ارتفاع بیشتر محصول به صورت سفارشی تولید می گردد.

استرینگر: از جنس فولاد گالوانیزه می باشد.  که هر قطعه 450 گرم وزن دارد و به منظور ایجاد پایداری در سازه بین پایه ها نصب می شود. بستری برای قرار گیری پنل فراهم می کنند. استرینگر باعث می شود تا پنل ها بدون فاصله در کنار هم قرار گیرند.

مزایای کف کاذب فولادی:

عدم تولید صدا در حین تردد.

قابل شستشو.

امکان جابجایی با مکنده.

قابلیت تحمل وزن بالا.

مورد استفاده برای مناطق خشک و مرطوب ( با درصد کم).

ضد حریق.

معایب کف کاذب فولادی:

از کف کاذب فولادی نمی توان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. زیرا محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت هوا و یا خشکی شدید ندارد. در زمان نصب و یا جابجایی نوار های دور دفرمه می گردد. به مرور زمان سازه، حدود 35 درصد به طور نامحسوس اکسید می شود.

مراحل تولید کف کاذب فولادی:

دستگاه پر کننده با استفاده از مواد بتنی داخل پنل را به طور یکنواخت پر می کندو روی آن با مواد اپوکسی پوشش داده می شود. برای ساخت محصول از جدید ترین روش استفاده می شود؛ به همین دلیل مناسب برای استاندارد سازی مراکز صنعتی می باشد.

انواع روکش کف کاذب توپر:

کف کاذب فولادی با روکش HPL.

روکش PVC آنتی استاتیک.

PVC معمولی.

موکت.

سرامیک.

کف کاذب فولادی بدون روکش.

قیمت کف کاذب فولادی توپر :

عوامل زیادی بر قیمت کف کاذب تاثیر گذار است. نوع کفپوش وپوشش نهایی پنل، ارتفاع کف کاذب ، پوشش رنگ وآبکاری مورد نیاز و… جهت دریافت قیمت کف کاذب فولادی توپر کافی است با ما تماس بگیرد.

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب محصولی متناسب با شرایط محیطی شما تولید می کند. ما نمایندگی رسمی کف کاذب نوآوران هستیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کف کاذب با کارشناسان اینجا کلیک کنید.

کف کاذب آکام، سرزمینی به وسعت ایران.

 

دیدگاه خود را بنویسید