اسفند 22, 1400

کف کاذب فولادی تو خالی

کف کاذب فولادی تو خالی raised steel floor empty: یکی از مدل های کف کاذب فولادی می باشد که با استفاده از فناوری کشش ورق های روغنی تولید می گردد. ورق ها پس از طی مراحل پرس و جوشکاری؛ از خط رنگ و روکش عبور می کنند. هنگام تولید محصول فضای بین ورق ها را خالی نگه می دارند. در این مقاله قصد داریم تا با کف کاذب فولادی توخالی آشنا شویم، با ما همراه باشید….

ویژگی های  کف کاذب فولادی توخالی:

این محصول از دو ورق فولادی تشکیل می شود که ورق رویی ساختاری صاف و یکدست دارد. اما ورق زیرین برای افزایش مقاومت نقطه ای ساختاری مشبک دارد. تعداد فرورفتگی و برآمدگی ها، فاصله و نوع تقسیم بندی نیازمند مهارت مهندسی می باشد که در کیفیت نهایی محصول

تاثیر گذار است. نوع ورق بکار رفته در بخش رویی از ST12 و ورق زیرین ST14 می باشد. در پروژه هایی که میزان تحمیل وزن سازه بر ساختمان اهمیت دارد از این مدل استفاده می کنند.

تفاوت کف کاذب توخالی و توپر:

کف کاذب فولادی تو پر و تو خالی از نظر ظاهری شبیه به هم هستند، تفاوت آنها از نظر فنی می باشد. فضای بین ورق صاف و مشبک در مدل توپر با مواد و سیمان پر می شود. به همین دلیل وزن بیشتری نسبت به مدل تو خالی دارد. در مراکزی که وزن و قیمت تمام شده محصول

اهمیت دارد بسیار مناسب می باشد. با توجه به توخالی بودن محصول مقاومت آن نسبت بهمدل توپر کمتر است.

کاربرد کف کاذب فولادی تو خالی:

اتاق کنترل.

سالن کنفرانس.

پست برق.

مراکز اداری.

دیتا سنتر.

در حین خرید کف کاذب فولادی به این نکات توجه کنید:

این سیستم  برای محیط های مرطوب مناسب نمی باشد. در صورتی که محیط شما دما و طوبت بالایی دارد از کف کاذب سراوینل استفاده کنید. میزان تردد، متراژ ساختمان، میزان تاسیسات مرکز و… از عواملی است که در انتخاب نوع کف کاذب تاثیر گذار است.

مزایای کف کاذب فولادی توخالی:

مقاومت بالا در برابر تردد.

وزن سبک.

مقاوم در برابر آتش و حرارت.

ساختار کف کاذب فولادی تو خالی:

پنل:
بخش رویی سیستم کف سازی پنل نام دارد که در ابعاد 60*60 طراحی و تولید می شود. پنل از دو ورق تشکیل می گردد که با استفاده از دستگاه پیشرفته و قالب هایی فرم داده می شوند. سپس با نقطه جوش نقطه ای به هم متصل می گردد. در انتها با رنگ آنتی استاتیک رنگ

آمیزی می شود تا بار ساکن ایجاد نکند.

پایه یا میله رابط:

پایه از اجزای مهم در زیر سازی کف کاذب است که جنس آن در این مدل، فولاد گالوانیزه می باشد. تحمل وزن زیاد، ضد زنگ از ویژگی های آن است. در ابعاد 10 تا 120 سانتی متر وجود دارد، اندازه بیشتر به صورت سفارشی تولید می گردد. حجم تاسیسات شما تعیین کننده سایز پایه می باشد. هر بخش از سازه به طور مستقیم و غیر مستقیم به آن متصل می شود.

استرینگر:

برای ایجاد پایدای جانبی استرینگر به ساختار کف کاذب اضافه می شود. هر استرینگر دارای وزن 450 گرم می باشد که برای نصب آن از پیچ و مهره استفاده نمی کنند. در بعضی مدل های کف کاذب استرینگر علاوه بر حفظ موقعیت پایه بستری برای قرار گیری پنل فراهم می کند.

انواع کف کاذب توخالی:

کف کاذب تو خالی با روکش PVC .

کف کاذب تو خالی با روکش HPL .

بدون روکش.

روکش موکت.

شرکت نوآوران تولید کننده انواع کف کاذب، در کنار شما است تا محصولی متناسب با مکان خود انتخاب کنید.  جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما تماس بگیرید.

قیمت کف کاذب فولادی تو خالی:

عوامل زیادی در قیمت گذاری کف کاذب تاثیر گذار است . از جمله ارتفاع کف کاذب تا کف اصلی، روع روکش مورد نیاز و ضخامت ورق های بکار گیری شده. با ما تماس بگیرید و جدیدترین قیمت روز را دریافت کنید.

کف کاذب آکام، سرزمینی به وسعت ایران.

 

دیدگاه خود را بنویسید